Dagen

 
 
2013-12-14 @ 22:20:00 Lovisa // Kommentarer (0)
Hej, Idag har varit en riktig toppen dag med Emma! Varit en sån bästis dag verkligen. Först var vi och kolla på The Fooo som spelade på Gustav adolfs torg för musikhjälpen, Och jag är nog inte den ända som var där som tyckte det var helt crazy. Stackars killarna kunde inte äns komma ut!! Efter det var vi och åt lunch på donken och sen skyndade vi oss till bion! Jag älska den verkligen ( Vi såg catching fire ). Emma hade redan sett den två gånger innan stackarn men jag tvinga med henne en sista gång! Nu sitter jag och skypar med min stakars pojkvänn som ligger hemma och är sjuk! Men ni får ha en toppen lördags kväll. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback